Mavic Crossmax Roata din spate 27, 5" (584 mm) Disc rupt 12x142 Micro Spline-Shimano HG-Sram XD/XDR 6-şurub Roți (R4226115)

Mavic Crossmax Roata din spate 27, 5" (584 mm) Disc rupt 12x142 Micro Spline-Shimano HG-Sram XD/XDR 6-şurub Roți (R4226115)

972,00 RON

Ofertele pentru produsul

 

Mavic Crossmax Roata din spate 27, 5" (584 mm) Disc rupt 12x142 Micro Spline-Shimano HG-Sram XD/XDR 6-şurub Roți (R4226115)

972,00 RON
Livrare gratuita
In stoc
spre magazin »
muziker.ro
Descrierea produsului
Tip produs Roata din spate
Utilizare bikesport XC
Ţara de fabricaţie România
Suport casetă Micro Spline
Lățimea interioară a jantei 25.0
Greutate (g) 905.0
Osie standart 12x142
Tip montare rotor 6-şurub
Material Aluminium
Culoare Negru
Diametrul roții 27,5" (584 mm)
Numărul de spițe 24
Tip de frână Disc rupt

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Aceasta este o traducere automată generată de un software:Dispunând de butuci Infinity, roată liberă ID360 și jante sudate Maxtal, această roată XC modernă este la înălțimea legendarului nume Crossmax: puternică, fiabilă și pregătită fără cameră. Numele Crossmax are o istorie lungă în lumea călăriei și curselor XC, iar acest set de roți se ridică la înălțimea numelui său cu multe dintre aceleași caracteristici și tehnologii ca roțile de curse XC de nivel profesional, dar la un preț mult mai accesibil. Unul dintre factorii cheie este tehnologia UST, care permite configurarea ușoară a anvelopelor fără cameră și vă oferă toate beneficiile asociate, inclusiv tracțiune și control mai bune, o calitate mai lină de rulare și un risc redus de perforare. Janta este sudata pentru o fiabilitate sporita si are o latime interioara de 25 mm cu un profil fara carlig. Ușoare și durabile Constructie de janta sudata pentru: un profil de janta usor si puternic si o janta perfect etansa. Dinamic și agil 24 de spițe duble Platformă Infinity hub Sistem de roată liberă cu clichet dublu ID360 Tehnologia de preîncărcare a rulmenților QRM Auto Acei rulmenți cu cartuș sunt, desigur, dublu etanșați cu joc intern C3. Preîncărcarea lor este ajustată automat pentru a garanta o rotire perfectă, fără joc pe termen lung. Tehnologia de sudare SUP După îndoire, îmbinarea jantei este sudată cu arc. Cusătura sudată este apoi frezată pentru un finisaj neted. Tehnologia UST tubeless: tracțiune și control Conceptul UST îmbunătățește tracțiunea, controlul și confortul, reducând în același timp inerția și platile.

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.